salamander

Despre Salamander

Salamander este o companie independentă, activă pe plan internaţional, care continuă să scrie o poveste de succes. Cunoscut ca un producător inovator de sisteme moderne, de calitate superioară pentru profiluri de ferestre din mărcile Salamander, Brügmann bluEvolution, compania dezvoltă de mai bine de treizeci de ani într-o strânsă colaborare cu clienţii săi, profiluri PVC pentru ferestre, uşi şi multe alte aplicaţii pentru ferestre.

Succesul este tradiţie. Gândirea şi acţionarea în noi dimensiuni reprezintă calea pentru un viitor imbatabil. Salamander se află pe cel mai bun drum spre acest viitor! 

Despre Fabrica

Marele succes al unei cizme numita Salamander produsa la sfarsitul secolului XIX a facut ca si acum compania sa se numeasca SALAMANDER AG.

Salamander si pantofii, doua cuvinte inseparabile, ca si spiritul intreprinzator si inventivitatea care au caracterizat compania inca de la inceput. Jakob Sigle, fondatorul viitoarei Salamander AG, a fost un pionier al fabricarii industrializate a 

pantofilor. In 1885 el si-a fondat firma in Kornwestheim, Germania sub numele de Jakob Sigle – Productie si depozit, toate sortimentele de pantofi.

Cautand un loc pentru a produce un material nou si inovator pentru pantofi el a cumparat o propietate in localitatea Turkheim din Bavaria in 1917.
Aici a pus bazele a ceea ce este astazi Salamander Industrie Produkte GmbH. In 1936 compania dezvolta un material care este astazi numit pielea artificiala bounded leather.

Continuand imbunatatirea acestuia si metodele de fabricatie a ajuns in curand liderul mondial in domeniu. In 1960 incepe productia de materiale plastice cu realizarea unor tocuri pentru incaltaminte feminina.
Apoi productia componentelor din plastic pentru diferite industrii se diversifica.
In 1973, ca parte din diversificarea companiei apare ramura de productie de Profile PVC extrudate pentru ferestre si usi. In 1985 se introduce sistemul UNIVERSAL cu garnitura suplimentara de etanseizare, in 1996 SALAMANDER  pune bazele sistemelor DESIGN iar in 1998 SALAMANDER  lanseaza sistemele DESIGN: 2D, 3D, iD, mD.

STRATEGII – PERSPECTIVE

Strategia noastra este de a continua largirea pietei de desfacere in interiorul si exteriorul Germaniei. Realizam acest lucru prin identificarea unor noi aplicatii pentru produsele existente dar si prin dezvoltarea unor noi produse. Inovatia este cheia succesului.

Punand aceasta strategie in practica am atins o cifra de afaceri de peste 100 milioane EUR in 2001, care inseamna de patru ori mai mult fata de 1989. Facem tot posibilul pentru a mentine aceasta crestere.

Atingerea celor mai inalte standarde de calitate pe care fiecare client stie ca le gaseste la produsele noastre presupune munca in echipa si implementarea si dezvoltarea celor mai noi tehnologii. Gasim solutii inovatoare pentru orice problema tehnica, dar nu uitam nici o clipa sa lucram astfel incat sa protejam mediul inconjurator. De asemenea promovam comunicarea permanenta intre noi si partenerii nostri, oferim consultanta de specialitate astfel incat produsele si serviciile noastre sa atinga si sa depaseasca asteptarile clientilor nostri. Acestia sunt factorii decisivi pentru a va castiga increderea ca va aflati alaturi de un partener puternic.

 

 

 

 

sigla termo

Salamander STREAMLINE

rehau

Salamander bluEVOLUTION

rehau

Salamander bluEVOLUTION 82

salamander

Salamander bluEVOLUTION 73

salamander